4 Ağustos 2012 Cumartesi

arsız bela - özledim eski günleri şarkı sözü

arsız bela - özledim eski günleri şarkı sözü Arsız Bela – Özledim Eski Günleri Şarkı Sözleri 2012 Gitme turnam vuracaklar kanadını kıracaklar Seni yarsız koyacaklar, Sevenim yok soranım yok Derdin nedir diyenim yok Garip Gönlü Saranım yok… Derde bakın hele bugünde buldu unuttuğum dediğim anda beni vurdu Ey zalımın kızı söyle ne oldu gittiğin yerler umut mu oldu Cana saplandı etdiğin sözler bir yemin ettim umudundu gözler Bir yemin ettim Azrail Bekler ..! Zor geliyor Tetikte bu eller kim sarıyor seni kim yolunu gözler Benim lan benim bu canımı yaktın tüm hayatımı senin üzerine yaktım Kırıldı kanadım güçsüzüm artık taşıdım hasretini nasıl yandım Sen ulan sen beni anlayamadın… Taş değilim ben insanım insan yüreğine sor bir ne vardı aşktan Bahsetme sevgiden yere batsın senin aşkın 3 kuruşa satılık lan Verdiğim emeklerim boşa gitti kurudu sevdamın açan gülleri Özledim özledim Eski günleri … Gitme be özleyeceğim ben seni gitme be dayanamayacağım Zor gelirdi bensizlik sana küstürme şimdi gülü bülbüle Ben hasret şarkılarımı okuyacağım gitme gitme ben sensizliğe alışamayacam Ben senin fotoğraflarına bakamayacam sana son sözüm işte gitme gitmee..! NAKARAT Gitme turnam vuracaklar kanadını kıracaklar Seni yarsız koyacaklar, Sevenim yok soranım yok Derdin nedir diyenim yok Garip Gönlü Saranım yok…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder