22 Ekim 2012 Pazartesi

asi styla son bir defa şarkı sözleri

Sanma aşkım şikayettir
Bana Ne gam ne derttir
ölümden korkan namerttir
Son bir defa son bir defa
son bir defa göreydim seni

son bir defa görmek istemiştim
2 yıldır harmandım aşkına
yoklugunda tek teselli cigara
içme diyorsun sen bu garibana

duygularıma duygusuzca davran
ben doğarken ölmüştüm be ana
bir bisiklet olsun istemiştim
yalvarıyordum gariban babama

bugünde sensiz boş bu sokaklar
azrail beni her gece yoklar
memleketim bugün halime ağlar
15 yaşında başladı bu masal

kırmızı başlıklı bir kız vardı
bu yürek onun hasretiyle yandı
belkide olmayacak bir duaydı
belkide gözünde ben bir yalancı

dalga geçer gibi konuşma benle
saftı bu kalbim yalan mı söyle
doğruya doğru sevdim delice
ALay ettin oynadın benimle

Maddeleri Bana Dost gösterdin
gözün aydın yar beni kefenledin
gazi şehir sen beni kaybettin
Düşmanlar sevinir bayramdır o gün

Ben Muzeirdim Saati 19
Bir Tahmin Et Sen Aşkı bulmuşuz
sıcak bir gündür güneş tepemde
yandı bu kalbim yar hasretiyle

yıldızlar bile kaymıştı gece
sevmek güzeldi sen sevilince
ben sevmiştim hemde ölümüne
seni kıskandı melekler bile

kanıyor kalbim,bırak kanasın
seni benden çok sevenlerin
Ciğerleri Dağlansın,Vazgeçtin benden
Bu yürek nasıl dayansın
Aç Kollarını Annem,Aç kollarını sana geliyorum
ölüm bana çok yakın,Gaziantepe Veda Ediyorum

Son bir defa son bir defa
son bir defa göreydim seni

Bu Tuğba Sevdasıdır Çekemessem Ona Yanarım
Ve Ben Asi Styla 2012 gaziantep Rap time
Anlamsız Duygular Records Burası

Son bir defa son bir defa
son bir defa göreydim seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder