4 Nisan 2013 Perşembe

asi styla bana sarkilar soyle sarki sozleri

hayalimdin her gecemde usanmadan daldığım
şarkılarım söylüyor ki taner bugün neden yalnızsın
hiç bir mutlu gecem yok ki
hep ağladın bugün gül gözlerimde gözyaşım ol
gözlerimde gözyaşım ol yanaklarımdan süzül...

bana şarkılar söyle canım
bana şiirler söyle canım
geldim ve gidiyorum canım
beni yalanla eyle

hayalimdin her gecemde usanmadan daldığım
şarkılarım söylüyor ki bugün neden yalnızım
hiç bir mutlu gecem yok ki hep ağladın bugün gül
gözlerimde gözyaşım ol yanaklarımdan süzül

seven unutmaz diyordun unuttun ya mutlu ol
hayatın ortasında ben almıştım bir yol
giden gitti üzülmem ki sende ben gibi kahrol
içimden bir ses diyor ki taner biraz sakin ol

birden hatırlarısın hani hiç ummadığın bir anda
dalıp gider ya gözlerin onla geçen zamana
görmesemde nurlu yüzün gözlerimin ucunda
akrep ile yelkovan şimdi geldi başbaşa

durdurun zamanı artık geçmiyor ki dakkalar
onsuz geçen her bi saatte dururdu dudaklar
kimde gördün bu aşkı haydi söyle susma yar
kar yağıyor dışarda benim kalbim hep yanar

her ne kadar bitti desem kalbim orda dur diyor
ben unut dedikce kalbim ritimlerin değişiyor
anlamadım neden böyle azrail çıkta gel
hiç değilse desinler aldı gitti bak ecel

bir kız için öldü deyip gülmesinler arkadan
gizli bir yaraydı belki kızar duymasın anam
yirmi yılını verdi bana hep çalıştı hep babam
bir kız için öldü demen ben yanam

bana şarkılar söyle canım (bana şarkılar söyle canım)
bana şiirler söyle canım (bana şiirler söyle canım)
geldim ve işte gidiyorum canım (geldim ve işte gidiyorum canım)
beni yalanla eyle (beni yalanla eyle)

bana şarkılar söyle canım
bana şiirler söyle canım
geldim ve gidiyorum canım
beni yalanla eyle

beat by dj gündem, asi styla, 2013, şarkı sözleri, sözü,
bana şarkılar söyle canım ay ışığında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder