5 Kasım 2011 Cumartesi

azat maddeye düştüm sözleri

senin yüzünden maddeye düştüm
ulan Allahsız kaderime küstüm
hergünüm isyan ölümle döndüm
sevemedi o beni aşkına sövdüm
seninle olmak büyük bi zevkti
anlamadım ben nasılda bitti
sen yoksun ya zaman geçer mi
söyle be zalim acım diner mi
her gece kalbim seni sevdi
gözgöze geldik rüyaydı bitti
vicdan yok ki geri affeder mi
azat bugünde dertle bitirdi
telefonu açtın nasıl sevindim
bide baktım ki mezdeke keyfin
oysaki bende cigara çekerdim
çürüdü bu bedenim nankörü sevdim
mesajını aldım hep gülüyorsun
Yaradana kurban hep güldürsün
yaralı bu kalbim cefanı sürsün
Rabbim nolur oda beni övsün
bir inat uğruna ne hale geldik
düşmanları hep keyfe getirdik
sebebi de sensin haketmiyorduk
coşan bugünler hep soldurduk
geçmişi sildim seni sevdim
sebebi de sensin yorgun halim
ölümüne sevdim beter ol zalim
akıyor kanlar duy sesi yarim
hani otururduk cigara sarardık
karşına geldim gözgöze daldık
yazıyo bu sözleri eski mi sandın
seni seven çocuk olmuş sanık
gelmeyin üstüme ağlıyorum ben
anılarım hergün canlanıyordu
bırakıp gitti ne hale koydu
lan vicdansız aşkın koydu
duvarlar hergün üstüme geliyo
beni dinleyenler isyan ediyo
aşk acısından yüzüm gülmüyo
bırak be dostum yüreğim yanıyo
bitti diyorsun beni kırıyorsun
hayatımı yıktın hep yoruyorsun
sebebini sorma sen biliyorsun
bu garip halime güldürüyorsun
beni gören herkes mutlu mu sanıyo
içimi görenler oturup ağlıyo
sevgi dedikleri bu canımı yakıyo
azat bu rapte kan kusturuyo
aşk denen illeti sonunda çözdüm
hayat yolunda zorluğu gördüm
mutluydum ben biranda düştüm
seviyorum seni kalbime gömdüm
güneş gibiydi batınca gitti
gecelerim hergün kış gibi geçti
anlatamıyorum size şimdi
sözümü duyarsan haykırma emi
hani otururduk sarılırdın bana
başımı koyardım hepte omzuna
pamuk gibiydin kıyamazdım sana
elini öperdim dayanamadım ya
canlanıyordum öldürüyorsun
sesimi duyanlar onu güldürsün
nefeste kalmadı ağlatıyorsun
doldu bu gözler özleniyorsun

azat soyadı bektaş 2011 arabesk rap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder