5 Kasım 2011 Cumartesi

rüzgar - bu şehri terk ediyorum sözleri

rüzgar bu şehri terkediyorum şarkı sözü 2011 arabesk rap

gözlerimde yaş var yine
ağlamaklı birgündeyim
karanlık oldu herbi yanım
güneşimdin sende soldun
unut demiştin giderken
şimdi sıra bende meleğim
anladım ki bu şehirde
bir ben bir sen fazlayız

bu şehrin sokaklarında seninle az mı dolaştım
saf bi sevgi istedim onada seninle ulaştım
çok istediysem af ola elinde bak yarınlarım
şu kalbe kilit vurdularda sevdim hiç usanmadım

şimdi yürüyorum hayatı gece olunca caddelerde
biliyorum ki özlüyorsun beni görünce sahnelerde
sen bir hayat tablosuydun içimde eski bende
bense mutluluğu arıyordum uyuşturucu maddelerde

hayatım dik yokuşlar içine kurulu bi film
bir yanımda hayalin ve bir yanımda özlemin var
bu sersefil yaşamda tek çözüm senmisin
dudaklarına değen dudaklarımda sarılı hayallerim

tıpkı dün gibi o hatıraları saklıyorum
odama asılı resmine bakıpta son kez ağlıyorum
yoluma harcadığın onca kahpe yılın hatırı için
bu şehri terkediyorum onca seneye ekliyorum

gözlerimde yaş var yine
ağlamaklı birgündeyim
karanlık oldu herbi yanım
güneşimdin sende soldun
unut demiştin giderken
şimdi sıra bende meleğim
anladım ki bu şehirde
bir sen bir ben fazlayız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder