30 Nisan 2012 Pazartesi

asi styla hatırlamıyor şarkı sözleri

Daralır yüreğim  umursamıyor
Bir şarkı yazdım adına o dinlemiyor
Vazgeçmiş yar yüreğim kanıyor
Eyvah dostlar eyvah evim başıma yıkılıyor

Ey daralır bugün yüreğim
Beni bırak ben bana yeterim
Hatırlamıyor hatırlamıyor
Adına şarkılar yazdım bilmiyor

Biz yine 4 kişi yine bir isyan
Söndü ışıklar veremedik anlam
Her bi günde dert her bi gün tasa
Almadı bu canımı ey yüce Allah

Elimde bi jilet önümde bi bilek
Ölüpte gitsem kimler üzülecek
Bi gün gözlerimin içine bakarsan
Dinlemedin beni yalandan olsa

Sakın ola gözlerime yaş dolmasın
Merhametin yok sen bi yalansın
Sen dün dün bırakan yoktuki bi sebep
Gülmedimi yüzümüze gülmedi bu felek

Bu rapte birleşti bak dört bilek
Alayına gidiyor dört koca bu yürek
Dert çile çekerim biraz merhamet
Medet ya Allah yüzümüze gülecek

Gülecek herkes hep bizi bilecek
Silecek kalbim bak gör silecek
Kahpe namını alem bilecek
Sabret gardaş kaderde gülecek

Vurdu darbeler iz etti bende
Sevdim bir kızı laf etti dilde
Yaktı yüreğimi köz etti külde
Dost dile düşmana söz etti işte

İsyan etme gönlüm isyan etme
Biz dört gardaş yeter biz bize
Sana değil isyan yalan sevgine
Hepimiz sevdik hemde ölümüne

Kurban diye beni seçti kader be
Çok şükür olsun haktan gelene
Gel hadi Mustom derdimi dinle
Yüreğim kanıyor kalmadı çare

Herkes geliyor geliyor üstüme
Kuruldu ortam bu dört kişiyle
Bir mesaj atmış unut beni diye
Feryat neki dostluğu bu aşkı be

Aşkı bedende ta en derin yerde
İçin için yakar göremez kimse
Kiliste feryat çıktı göklere
Bi klip çektik örnekti size

Ey daralır bugün yüreğim
Beni bırak ben bana yeterim
Hatırlamıyor hatırlamıyor
Adına şarkılar yazdım bilmiyor x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder