7 Mayıs 2012 Pazartesi

talebeyim talebe şarkı sözü

yanyana gelemeyiz gülüm girme koluma
yanyana gelemeyiz yavrum girme koluma
bitti seninle hesabım herkes kendi yoluna
bitti seninle hesabım herkes kendi yoluna

talebeyim talebe geleyirum okuldan
kız senu sevdiğumi söyleyemedim korkumdan
talebeyim talebe geleyirum okuldan
kız senu sevdiğumi söyleyemedim korkumdan

yemin olsun and olsun sözümde durmazmiyum
yemin olsun and olsun sözümde durmazmiyum
aldınuz sevduğimu ben sizi vurmazmiyum

çeker vururim seni edersen bana yanlış
vicdansız bilirsun zaten hayatım kaymuş
çeker vururim seni edersen bana yanlış
vicdansız biirsun zaten hayatım kaymuş

demedim mi ben sana aldatma beni diye
seni sığdıramadım imansız sürmeneye
demedim mi ben sana aldatma beni diye
seni sığdıramadım vicdansız yüreğime

yürek yarası böyle kolay kolay atılmaz
söyleyene inanma ilk sevda unutulmaz
yürek yarası böyle kolay kolay atılmaz
söyleyene inanma ilk sevda unutulmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder