10 Mayıs 2012 Perşembe

asi styla biz modaya uymadık şarkı sözleri

beat by dj gündem - asi styla 2012 gaziantep rap time
anlamsız duygular records arabesk rapin adresi...

hadi çek baba..!
yokmudur ki kurtaran ? yok mudur ki acıyan ?
yalan oldum hep yalan şu yalancı dünya da

bıktım artık Allah'ım hayat oldu bir yalan
her gün aynı hayaller geçmiyor zaman

darma dağın duygularda yarınlarım yok benim
gelmeyin lan üstüme yaram derin ezmeyin
kanatmayın kalbimi hatıratmayın o yari
düştüm işte dertlere söyle neren duydu ki
son modaymış kahpelik biz modaya uymadık
farklı farklı kız ile hergün gezip tozmadık
bi söz derdi hep annem namus için yaşardık
namus denen gururu biz pazardan almadık
hafiften yağınca yağmur akar gider evlerim
sobam yanmayınca yar büzüşür ellerim
sıkı giyin derdi annem ağlıyordu gizliden
üşüdüm ben her zaman söylemezdim nefisten
çalmıyordu kapımızı akrabalar eskiden
şerefliydi benim babam isyan eder bilmeden
şimdilerde ne değişti eski olan benimden
asi diyorlar bana iki yüzlü dost denen

hafiften yağınca yağmur akar gider evlerim
sobam yanmayınca yar büzüşür ellerim
sıkı giyin derdi annem ağlıyordu gizliden
üşüdüm ben her zaman üşürdümde söylemezdim nefisten
çalmıyordu kapımızı akrabalar çalmıyordu peki neden
şerefliydi benim babam isyan eder bilmeden
şimdilerde ne değişti eski olan benimden
asi styla diyorlar bana iki yüzlü dost denen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder