9 Haziran 2012 Cumartesi

hayalcash garip dilzar serzenish 27 nefes zifiri geceler şarkı sözü

27 nefes hayalcash serzenish garip dilzar şarkı sözü, sözleri

bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni
bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni

HaYaLCaSH
her ne kadar değişirsen değiş hadi küllenen bir aşktı geldi geçti
akıp giden onca yılın ardından senden bana kalan kederdi
geriye kalan hatıraları ne varsa tozlu raflara tıktım her şeyi
sıkıntı stres engel olamam sende biriktirdim hep kinimi
film karesi gibi gelip geçiyosun gözümün bebeklerimin ardından
arada bi aklıma esiyosun aklıma geliyosun bi anlıktan
seni düşünmek saatlerce inan ki bunalıyorum
bir nefes kadar uzaksın sen bana korkma kaçırma elini tutmuyorum
sitemkar yüreğimde isyan var bıraktığın bu serseri hep ağlar
gözyaşlarım çukur oluşturdu kalpten kaleme düşüyo bu satırlar
belki eksikti belkide fazla farklıydık seninle herşey başka
neyse boşver takma kafana beni öldü bil unut hatırlama
Rabbim razı olur mu ki senden bana hergünü ızdırap eden sen
bügün bir gelip öteki gider fani bu dünya yalan be zaten
öylece takılıyordum hislerimle kalbimde yeraçmıştım sana ben
zalim zalimsin anladım çektim bende gözlerime perde

bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni
bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni

GaRiP DiLZaR
eğer küfredersem kusura bakma kafam güzel kızım alttan al beni
bu parça böyle olmayacaktı ama kahpeliğin gözümün önüne geldi
bu beden yıllardır sana hasret yıllanmış şarap misali
beni bana bıraktığın o günden beri yazıyom sana deli bi şair gibi
gözlerim mutluluktan habersiz gel biraz sevgi varsa içinde
bende kimsesizce köşeme çekilip duygularımı öldürdüm içimde
saf temiz bi kalp vardı bende onuda sen körelttin gözlerinle
hasretin yükü ağır geldi bu kez satamadım aşkı sen gidince
seni sevmek yürek isterdi ben canımı ortaya koymadım mı
ben gecelerce kapında donardım peki sna bi nevze bile koymadı mı
benim için hiç bir şey farketmez ben senin umrunda bile değildim ki
saçmalama masum değilsin kızım ruhun kaşarmış bilemedim ki
sustum adının geçtiği her ortamda boynumu büküpte sustum
yaşama sevincimi elimden aldın maddelerde teselli arıyordum
sebebim olmadan çekil git artık istemiyorum seni ellerinsin
acımıyorum sana gülmesin yüzün mutluluktan inşallah ölürsün

bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni
bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni

SeRZeNiSH
sözüm olsun ki bu sana son parçam yemin olsun bir daha yazmam lan
sana karşı tek bi bedduam var o da bana çektirdiğin kadar yan
zehir zemberek olan gecelerime bir mesajın aydınlatırdı yani
şimdi korkuyorum zifiri geceler çöker üstüme sen nerdesin ki
her gelen soruyor bu gözlerin ne madde kullandığımı düşünüyorlar
ayrılık zor uyutmuyor adamı her gece ağladığımı bilmiyolar
sen sıcacık yastığına başını koy aman uyurkunde üstünü sıkı ört
bana söz verdiğin gibi ol bu gece rüyamda benim ol
bu aralar bildiğin gibi değilim her gördüğümü sen sanıyorum
aaaşk beni yaktı kül etti özlerim yaşlı halde yazıyorum
saate bak yüne mi sabah  oldu zorun değil ben alışkınım anne
söylüyom gelinin yanıma gelene dek bi damla uyku haram gözlerime
lenslerini çıkar ve bana bak öyle gözlerinin kahvesini özledim
bu kez yalandan olmasın lütfen zaten herşeyi anlatır gözlerim
beklemediğin bir parçaydı de mi bu zor oldu bu kez herşeyi anlatmak
05,04,2012 işte o gün anladım neymiş ağlamak

bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni
bak içime gör beni tut elimden yak beni
istemezsen bu aşkı otur baştan yaz beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder