9 Haziran 2012 Cumartesi

serzenish yalan dünya şarkı sözü

Serzenish Ft u-Fuk Malatya - Yalan Dünya Şarkı Sözü,sözleri

u-FuK MaLatya

Yalan dünya, yalan dünya beni derde salan dünya
Geçti ömrüm geçti boşa güldürmedin beni dünya
Derman eyle yandı gönlüm boşa geçti yar bu ömrüm
Hasret beni benden aldı taşa dönmüş deli gönlüm..

Serzenish MaLatya

Darma dağınık bir piskoloji delirdim beynim allak bullak
Hani ölmek isterde ölemezsin  geride bıraktıklarına dön bir  bak
Daralır dünyam herşey boş gelir anlatsamda anlayamazsınız
Başı sonu hep ayrılıktı Bu Aşkın gözyaşlarımı durduramazsınız

Yazarken gözyaşlarımı tutamam birazcık duygusalım bilirsin
Halimi merak edenler varsa yerime geçip bir beş dakika delirsin
Ne garip değilmi düşünüyorum giderken üzülme diyende sendin
Delirmemek elde bile değilki lan yerimde olmayı hiç istemezdi

Sana yalan gelebilir deli sevdam sen yoktun ya inan geceler haram
Düşlerimde düşlediğim o gülüşün senin kokun, nefesin herşeyin yalan
Aşkın adını kirletti kahpeler o yüzden acı dolu bütün cümleler
Sensizliğin özlemiyle tutuşan bir kalbim var onu kırma lan yeter

Keşkeler diyorum hani olmasalar belki bugün bu halde olmazdık
Çok zamansız esti bukez ayrılık yazık çok yazık
Her batan güneşin ardında bir ses gece olunca başlıyor bütün herşey
Ben dertlerimi yükledim omzuma kalbimi sorma lan o bir boşlukta..

u-FuK MaLatya

Yalan dünya, yalan dünya beni derde salan dünya
Geçti ömrüm geçti boşa güldürmedin beni dünya
Derman eyle yandı gönlüm boşa geçti yar bu ömrüm
Hasret beni benden aldı taşa dönmüş deli gönlüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder