16 Haziran 2012 Cumartesi

kaç yıl geçti sensiz şarkı sözleri

kaç yıl geçti sensiz
ömrüm bitti nedensiz
gün geçmiyor sebepsiz
son bulmadı zulmün
şansım yok ki ah gönlüm
güneş doğmaz söndü...

sen beni bıraktın çarem yok
kalbimi yaktın içimde sen yok
ağladım sonunda senden hayır yok
bu kalpte artık ismin yok
gitme dönüşün yok
sende rüyam var ama aşk yok
istemem zihnimde yerinde olmasın
istemem bitti sen yoksun
benden sana kalan hatıram olsun
kalmadı çarem için rahat olsun
dilerim seninde gözlerin dolsun
bak çaresizim mutlu mu oldun
bak çaresizim mutlu mu oldun

kaç yıl geçti sensiz
ömrüm bitti nedensiz
gün geçmiyor sebepsiz
son bulmadı zulmün
şansım yok ki ah gönlüm
güneş doğmaz söndü...

2 yorum:

  1. Be sarkimi neden izinsiz yayinladiniz ya emege hicmi sayginiz yok calintimi yapmak derdiniz bana bi aciklayin? Sizi sikayet ederm ayip bisey bide.benim adim bile yazili degil altinda yaa

    YanıtlaSil
  2. Ya resmen millet calsin diye davetiye gondermissiniz sarkimi. Anonim gibi ortaya atmissiniz kac yillik sarkim sahipsiz gibi yayinlanmis

    YanıtlaSil