4 Ağustos 2012 Cumartesi

arsız bela dayan kalbim şarkı sözleri

arsiz bela, dayan, kalbim, sarki, sozu Dayan Kalbim Bu Acılar Bitecek Elbet.. Dönülmez Bir Yoldayım, Sevecek Elbet .. Son Sözümdü Yokum Artık Unutmam Asla Yar.. Hiç Düşünme Hakkım Varsa Haramdır Sana.. Sen güzel insan mutlumusun lan Harabe kalbimi her gece kanatan Unutmam artık yalancı gülüşünü Son kez seyret benim ölüşümü Yıllar vardır beni mecbur eden Hasret vardır içimde eriyen Nasıl bir sevdayla geldin bana Anladım kastın vardı bu cana Ölüm ellerinden olsun gülerim Sen yaşa hayatını güzelce güzelim Allah’ın emri der kefeni giyerim Sağ olasın gelme yanıma sebebim Rabbim seni sen gibiden korusun yoksa bir mezar bulup girersin Acılar Dertler benimLe kaLsın Hasret Kapından Hiç AyrıLmasın..! NAKARAT Dayan Kalbim Bu Acılar Bitecek Elbet.. Dönülmez Bir Yoldayım, Sevecek Elbet .. Son Sözümdü Yokum Artık Unutmam Asla Yar.. Hiç Düşünme Hakkım Varsa Haramdır Sana.. Şiir Birgün beni aradığında herşey için çok geç olduğunu farkedeceksin Birgün beni yaktığını hissedip sende bir off çekeceksin Ama kalbin her zaman ki gibi taştan bir duvar olup sana arka gelecek Ve diyeceksin Keşke olsaydı ama boşver artık yok ve benim sana tek bir sözüm olacak Keşke öl deseydinde ölseydim, öLseydim … NAKARAT Dayan Kalbim Bu Acılar Bitecek Elbet.. Dönülmez Bir Yoldayım, Sevecek Elbet .. Son Sözümdü Yokum Artık Unutmam Asla Yar.. Hiç Düşünme Hakkım Varsa Haramdır Sana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder