4 Ağustos 2012 Cumartesi

arsız bela ft kaan bora - sen başka tende şarkı sözü

Kaan Bora Gittin elveda sevmek artık en büyük bir hata Bilirim gidenle ölünmez özledim seni inan buna Neden sevdiğim beni bu hale koydun neden Kalbime hançeri sapladın yüreğimi derinden yaraladın Ben sana uyandım yine bak sen başka tende uyurken Olmuyor sensiz sevgilim dön gel artık yalvartma ARSIZ BELA Bir resim var ellerimde bakıp bakıp ağladığım Bir kadın var hayatımda gözlerinde yandığım Her bir gün ağlattı ya beni çok severdi bu yüzden Ben bir dert gemisi gibiydim ufuklarda seyreden El üstünde tutumadın mı nerde sözün tutamadın mı Bir cinayet işledin ve ben öldüm utanmadın mı Yazık değilmiydi onca emek şimdi gitti bak Rezaletini yaşıyorsun unuttummu sanıyorsun Kolay olandı kaçıp gitmek öyle oldu sevgilim Sevmek en büyük hata ve gittin işte sevmedin.. Kaan BORA NAKARAT Gittin elveda sevmek artık en büyük bir hata Bilirim gidenle ölünmez özledim seni inan buna Neden sevdiğim beni bu hale koydun neden Kalbime hançeri sapladın yüreğimi derinden yaraladın Ben sana uyandım yine bak sen başka tende uyurken Olmuyor sensiz sevgilim dön gel artık yalvartma ARSIZ BELA Hangi filmde mutlu son var hangi aşkta umut yok Sende sevki unut şimdi bende öleyim umut yok Nasıl gittiğin o yerde sende mutlu kalıyorsan Yazıyorum ve alışacan bir husus varki yaşayacan Kim ne derse desin ben bu yolda bu canı harcarım Vasiyetimdir umutlarımı toplayın bir anda yakın Giden yüreklerde aşkı aramak en büyük hata Sende hiç olmamış yürek adına bir nebze hiç birşey Kadehimi kaldırırken adını anmak istiyorum Elveda be şerefsiz yolundasın be elveda … Yeah.. Kaan Bora.. Kaan BORA NAKARAT Gittin elveda sevmek artık en büyük bir hata Bilirim gidenle ölünmez özledim seni inan buna Neden sevdiğim beni bu hale koydun neden Kalbime hançeri sapladın yüreğimi derinden yaraladın Ben sana uyandım yine bak sen başka tende uyurken Olmuyor sensiz sevgilim dön gel artık yalvartma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder