4 Ağustos 2012 Cumartesi

Asi StyLa Her Ezanda Duaydın 2012 Şarkı Sözleri

Dur dur dur dur Sana yine bi parça yaptım ama Diyeceksin ki bu ayyaş yine saçmalamış Dinle o zaman dinleeeee Ştttttttttttt Hadi çek babaaaaaaaaaaaaaa Mezarımı kazın haydi biraz bol olsun Bu dünyaya sığmadım muradın olsun SEni benden çok sevenin gözü kör olsun Beni gömün Antep o yarin olsun Ahhhhhhhhhhhh Duygularım kör düğüm ve darmadağın düşlerim Zikrederdim ismini sen benimle özeldin Bıraktın ya sevgilim şimdi hangi koldasın Her ezanda duaydın şimdi bi pavyondasın Titriyordum ben yanında şimdi onla yatarsın Dokunmadım ben sana çocuklarıma anaydın Bir değil bin canım olsa sana fedaydım Değiştin ya sen beni keşke bi taş olaydım Görmeseydim gözlerini görmeseydim Allahım En derinden yakar beni bak delindi sol yanım Bazen sordum kendime madem beni sen yarattın Al bu canı kurtulam intihara dayandım Bazen diyor dostlarım Taner sende insansın Gözaltlarım morarmış ağlamaktan ey canım Cümlelerim ağlıyor devamını sormayın Bitti işte bu parçam haydi gülün durmayın ! Offffffffffff ulan offffffff offffffffff Mezarımı kazın durmayın mezarımı kazın biraz bol olsun Bu dünyaya sığmadım gülüm muradın olsun Seni seni benden çok sevenin gözleri kör olsunnnnnnnnnnnnnnn Beni gömün dostlarım beni gömün GaziAntep o yarin olsunn Her ezanda her insan kendisi için birşeyler isterken Ben ellerimi Allahıma açıp yanlız seni isterdim Vazgeçtim ailemden vazgeçtim dostlarımdan vazgeçtim ümitlerimden Ben senin için o kadar şeyden vazgeçerken Nerden bileyim Tuğbam senin benden vazgeçtiğini Nerden bileyim Tuğbam senin benden vazgeçtiğini Mezarımı kazın haydi biraz bol olsun Bu dünyaya sığmadım muradın olsun SEni benden çok sevenin gözü kör olsun Beni gömün Antep o yarin olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder