4 Ağustos 2012 Cumartesi

Asi Styla - Hoşgeldin Sevgilim şarkı sözü

Nasıl bitecek lan nasıl bitecek Diyosun ya hiç kimseyi sevmedim seni tanıyana kadar Ulan ben seni tanıyana kadar kedi bile sevmedim Bırak bi kadını sevmeyi O dağlardan bir rüzgar eser Mazim aklımdan gelip geçer Azrail başucumda bekler Seni çaldı gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hoşgeldin sevgilim hey merhaba senmisin Sen değilsen söyle kadın hayalini izlerim Aldatırım kendimi gözbebeklerimde hislerim Sevmiyorsan söyle kadın o zübbeyle kal derim Benliğim bu harab içinde selsefil duygular Duygularım yarım kaldı yarınımı çaldılar Her gecende yokluğunda kalbime giren sancılar Ben aşkıma harman iken odama dolar dumanlar Ayna karşısında bazen kendime bakarken Ellerimde resimlerle bileklerimi keserken Belki döner diyorum kesme kendini Kömürdenmi yazılmış kara hayat çizgisi Olmayacak bir dua edemem beddua Ben tenine hasretken sabahlarsın onunla Önümde yazılmamış binlerce boş sayfa Azrailde kapımda ölüm geldi sonunda Bak kadın bak son nefes çıkıyor boğazdan Bir tek senin ismin var sayıklarım dudaktan Haydi gelde kurtulam odamdaki dumandan Ben aşkına harmanım alamadım torbacıdan Bak kaçıncı krizler kaçıncı senaryo Oyna oyna bu filmi oynamakla bitmiyor Özlediğim o gözlerin özleminle dinmiyor Azrail başucumda bak bu filmde bitiyor Hoşgeldin sevgilim hey merhaba senmisin Sen değilsen söyle kadın hayalini izlerim Aldatırım kendimi gözbebeklerimde hislerim Sevmiyorsan söyle kadın o zübbeyle kal derim Hoşgeldin sevgilim merhaba sen misin ? Bak sayende bir şizofren oldum aynalarla konuşuyorum Sen gittiğinden beri duygularımı esir aldı bu GaziAntep Gecelerim çok karanlık gündüzlerim ışıksız Benim güneşim doğmuyor ben sana hasretim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder