4 Ağustos 2012 Cumartesi

arsız bela sensiz ne yaparım şarkı sözleri

Arsız Bela – Sensiz Ne Yaparım 2012 Sensiz Ne Yaparım Ağlarım Ağlarım Gitme dur yanımda ben sensiz yanarım Bırakmaz bu sevda ölmeden yolunda Çabuk dön ne olur Gitmeler Boşuna İçimde aşkın hala sönmedi Bir alev gibi yükseldi bitmedi Ben tükendim ömrüm çok azaldı gün görmedimki darda boyandı Ya gel bu ömrü ellerinle bitir ya da gel gel işte gel ne olur gel Ben dayanamam hasret ağır geliyor çürümüş bi beden yine sana yazıyor Bırakma demiştin sen giderken öldür beni öyle git bitanem Süründüm ardından can gitti yaşıyormuyum ölüden beter gibi Ne anladın beni böyle bıraktın failim meçhul kanımdın aktın Arkanı dönmedin öylece baktın küskünüm artık nedir bu bahtım Sensiz Ne Yaparım Ağlarım Ağlarım Gitme dur yanımda ben sensiz yanarım Sen kime sarıldında ben üşüdüm Her zamanki sokakta gün sürdüm Bekledim bir haber gönderir diye Unuttu dediler Bin Kere Öldüm.. Çok acı çektik sende bilirsin bugünlerde geçer elbet derdin İnan ben o günlerimi çok özledim ecelim diye gelsende bekledim Şimdi sorsunlar pişmanmıyım seni sevmekten hiç bıkarmiyim İbadetim bildim bu sevdayı ihanetin bumu sevdamın payı Sürdürürüm lan ben bu kavgayı sağ çıkarmasın Allah’ım bu canı Yolunda ölmekse ölüme gelecem Kerbala’daki gibi Kanlı Bıçaklı..! Sensiz Ne Yaparım Ağlarım Ağlarım Gitme dur yanımda ben sensiz yanarım Bırakmaz bu sevda ölmeden yolunda Çabuk dön ne olur Gitmeler Boşuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder