2 Aralık 2012 Pazar

ahmet k gözlerin başka bir bahar şarkı sözleri

Gözünaydın Aksaray gidiyorum
Hani senin sattığın bu aradam var ya
Bak işte seni terk ediyor hadi yine iyisin

Mutlu olmam için varsın
Bügün aşkın kucagındasın
Leylayla Mecnundan kucak dolusu selam getirdim hepsi senin

Gözlerin bir başka bahar
Bir başka yanar bugün ellerim
Bu sefer bi başka yansın kalbim
Senden gitmeyi istemem aşkım

Merhaba yarim bugün aşktan yana
Belki de son gecemiz bu gece
Bütün aşklar sana gelsin
Ölmekten çok seni istedim
Gidiyorum artık vakit erkenken
Çok korktum lan seni sevmekten
Geç kaldık biz belki de aşka
Çarpıyo kalbim bir başka
Paramparçayım dursun dünya
Bütün herkes gitsin bu gece
Deryam sensin denizimde
Deryam sensin denizimde
Ölüp bittim artık her yanımda sen mi varsın
Duygularıma duygu ekle sen de bi gün gidersin
Giden olma sen de sakın sakın sen de gitme benden
Yarım kaldım bekli bütün aşklar bitsin artık
Gözümde hiçbirşeyin anlamı yok
Yok ki artık eski Ahmet Mecnun dağları delmiş aşkım
Ben bugün Aksarayı sana yazdım
Yaram aşktan derin kabuk bağlar dert ve keder
Bir de üstüne aşkını ekle eklemezsen adam değilsin
Senden gittiğimi sanma sakın
Ben Aksaraydan gittim şaşkın
Çok karşıma da tokatla beni
Yılların acısını sor bana
Senden önceki bütün aşklarım millet koysun bir bir
Senden önceki bütün aşklarım millet koysun bir bir

Mutlu olmam için varsın
Bügün aşkın kucagındasın
Leylayla Mecnundan kucak dolusu selam getirdim hepsi senin

Gözlerin bir başka bahar
Bir başka yanar bugün ellerim
Bu sefer bi başka yansın kalbim
Senden gitmeyi istemem aşkım

Ben şimdi bu memleketten gidiyorum
Terk ediyorum
Ama unutma ben senden değil
Aksaraydan gidiyorum
Bu şehir sana emanet
Kendine iyi bak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder