5 Aralık 2012 Çarşamba

haylaz yitirdim umudumu şarkı sözleri

haylaz 2012 illegal records beat by pikopat mc

kafam çok güzel kusura bakma
seni sevdim oldun bi yosma
bunları söylemek istemezdim ama
kaldıramıyorum gücüm yok daha
kolay mı sanıyosun hoşuna mı gidiyo
rezil ettin elalem gülüyo
sana yazdığım bu kaçıncı parçam
her seferde yine seni anlatıyo
senden sonra böyle takılıyorum
geçen bu günleri sayamıyorum
biten bu sigaramı çekip ardından
yine bomboş hayallere dalıyorum
bugün sabırlarımı zorladın
dumanlı gecelere mahkum hayatı
eski masum yüzümden eser yok
mosmor olmuş bu göz kapaklarım
tahmin edebiliyosundur belki
kaç kere bu yürek önünde eğildi
kaç kez kapında yalvardım
yalvarışlarım sana yetmedi mi
yarı yolda bıraktın ansızın
yoksa bu aşkı gözün kesmedi mi
sana verebileceğim herşeyi önüne serdim
ama kalbin beni istemedi
ben kabullenemedim ki bunu
biri göstersin bana sonumu
öyle giderse canım çok yanacak
zaten yitirdim umudumu
hiç bi tat alamıyorum bu hayattan
bunu mu hakettim sence bumuydu
bari namusunla takılda
en azından kırma gururumu

hiç bi tat alamıyorum bu hayattan
bunu mu hakettim sence bumuydu
bari namusunla takılda
en azından kırma gururumu

yok kırıklarını kaldıramıyom
dumanı çekince sen aklıma geliyon
dayanılmaz bu yükünü al benden
inan ki başka birşey istemiyom
sensiz yaşamaya alıştı bu beden
olmasanda olur hani farketmiyo
zaten gafletine boğuldum
kalbim bedenime söz geçiremiyo

kafamda deli dolu bi hatıran var
yüreğim yaralı ve yüzüme vuruyolar
sen rahatında takıl böyle güzel
yine beni bulsun inleyen acılar
biliyorum uzaklaşıyorum senden
yıllar geçsede karalı duygular
biliyorum kirlenmiş o bedenin
sanma gözlerim gözlerine bakar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder