2 Aralık 2012 Pazar

D-Fresh & Songül - Ayriligin Vakti Şarkı Sözleri

Songül :

Özlemlerim cogalsa da
yabanci oldu bana o sevdigim adam
Nasilda degistin ? Nerde Gururun Senin ?
Kalmani öyle cok istedim ki Ayriligin Vakti


D-Fresh :

Sevgi görmedi gözlerim iste bu sevmenin bedeli
Anladim ki o gözlerin bana hep yalan söyledi
Bil ki kalbimin sahibi Sendin ama hic görmedim ki
Askim ellerim buz gibiydi soğudu benim kalbim ..oofff
Dünya dönüyor degil dönen bendim benim
Sen beni öyle cok övmeseydin görmedi gözlerin aahh
Bosa döndü o sözlerin bir gül gibi dikenli
Ben seni keske hic sevmeseydim ah yarali kalbim

Songül :

Özlemlerim cogalsa da
yabanci oldu bana o sevdigim adam
Nasilda degistin ? Nerde Gururun Senin ?
Kalmani öyle cok istedim ki Ayriligin Vakti

Kaç defa effettim kaç defa
senden geçtim ama aşkından geçemedim
hani hep benimdin kalbini kime teslim ettin
giden tek sen değilsin bak melekler de terk etti beni
melekler de terk etti

Songül :

Özlemlerim cogalsa da
yabanci oldu bana o sevdigim adam
Nasilda degistin ? Nerde Gururun Senin ?
Kalmani öyle cok istedim ki Ayriligin Vakti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder