2 Aralık 2012 Pazar

ahmet k yeni bir hayat şarkı sözleri

Ne kadar bekledi gözlerim yaşla
Ağladı kalbim durmadı başta
Hadi yine bana gel yeniden başla
Olmadı kalbim gönlüm yasta               x2

Yeni bi hayat be yeni bi kader
Herkes kendi yolunu kendi seçer
Beklenen gün elbet gelip geçer
Seven sever yada siktir olup gider

Yine kalbim yine yasta
Yine gözler yine yasta
Hayır olmaz olamaz asla
Kimse bilemez ruhumu asla

Hayat mı kader mi bilmem nerde
Çilemi dert mi hani perde
Son figuran ben olsam bile
Dertler birbirinin üstüne

Beni alsalar ve ipe koysalar
Kaç yazar bilmem nerde yazarlar
Seviyorum deyipte sonra kaçarlar
Buda yetmez gibi hava atarlar

Umutların kaybolduğu bir diyar
Buda Adem oğluna çok koyar
Anılarımda hala hatıralar
Zalimin hatırası koldaki façalar

Ne kadar bekledi gözlerim yaşla
Ağladı kalbim durmadı başta
Hadi yine bana gel yeniden başla
Olmadı kalbim gönlüm yasta              x2

Günler ayları kovaladı belkide
Sitemkar oldum bu böyle biline
Dünya bir hane çokta kepaze
Dildeki aranan sözcük nerde

Bulamadı kimse cennet yerini
Alamadı kimse cennet şehrini
Teklif fazla cinayet olsun
Kastım ona bak cehennem ehli

Hayat demek ya anlaşamassın
Paranda olsa aç kalırsın
Geçmez günler yetmez bazen
Kor ateşte çok yanarsın

Ateş içinde şehirler vardır
Acıların dinmez şehri burası
Kapısıda yokki çalsan girsen
Aldıkların ahhhhhhh yoksun

Uslu gölgene bi partiden bak
Dalları ovaları kır kalemi yak
Torpilin olsun buda bana bi kıyak
Çak kapırdı bak tek kalede yak

Ne kadar bekledi gözlerim yaşla
Ağladı kalbim durmadı başta
Hadi yine bana gel yeniden başla
Olmadı kalbim gönlüm yasta          x2


Hayat ki öyle dertler bitmez
Dertlerin üstünü hayat ise örtmez
Bilmez kimse sessiz gezerken
Dertlerim hep ben çileliyken

Ağlayan gençlere derman olamam
Bana çare verse bende susamam
Kalpleri kırık bir ordu gibi
O yüzden vurdum rakının dibi

Deli gibi oldu yokluk bende
Vicdan yok oldu çarem nerde
Kafalar ayıkken anlat derdini
Bulamadım kendimi nerdeyim nerde ?

Susmalı herkes fistan giysin
Konuşan hergele artık gitsin
Satanada matanada bak karnım tok
Derdim çok vede evdeki hiç yok

Hayatta aramı yapamadan gitti
Sevdiğim herkes bi anda bitti
Yok oldu artık herşey ortada
Cebimde kalansa bak son nafaka

Uslanmaz kalbim dertleri sıraladı
Vurdum kafayı kolları sıvadım
Aç ulan dünya yine ben geldim
Her zaman tektim şimdi dövizsin


Ne kadar bekledi gözlerim yaşla
Ağladı kalbim durmadı başta
Hadi yine bana gel yeniden başla
Olmadı kalbim gönlüm yasta          x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder