2 Aralık 2012 Pazar

D-Fresh & Songül - Sucluyum Biliyorum Şarkı Sözleri

Yarin acisi icime isliyor
Tenin kimin Teninde huzur buluyor
Sucluyum biliyorum senden Aff diliyorum
Ne olur birdaha düsün cekip gitme güllüm


Bu gece yine aksam icerim
senden kalan bana son bir resim
Keder ve hüzün gecmez bilirim
Bende severim gecmez dert bebegim
Bi Yilan gibidir sarmis bellimi
Birakma beni neolur sevdigim
Aski tasimak cok zor eminim
kalmadi gücüm tasiyamamki
Birakiyorum bende seni
Yanliz kal ecelin yanlizlik bilirim
Sana Yeminim son olsun severim
senden kalan aci bu kaderim
Haberin olsun buralardan giderim
Tekbasima ben bir yol cizerim
Yol bu sevenin terkedilenin
kaybettik ikimiz bu aci gercektir

Yarin acisi icime isliyor
Tenin kimin Teninde huzur buluyor
Sucluyum biliyorum senden Aff diliyorum
Ne olur bi daha düsün cekip gitme güllüm

Suçluyum biliyorum
Senden... Senden af diliyorum
Ne olur... Ne olur bi daha düşün gülüm
Çekip gitme.. gitme gülüm

Yarin acisi icime isliyor
Tenin kimin Teninde huzur buluyor
Sucluyum biliyorum senden Aff diliyorum
Ne olur bi daha düsün cekip gitme güllüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder