5 Aralık 2012 Çarşamba

hayalcash sarıldım kadehlere şarkı sözleri

Şarkılarda kaldı mutluluk ve gözlerimde yaş
Alışkın bu yürek be hep giderdi arkadaş
Gidişlerde sebepsizdi bağra bastım sert bi taş
Meraklanma iyim ben sen seninle farklılaş

Cebimde hayallerini süsleyecek bi ben yok
Belki gelirsin diye bu gözlerimde uyku yok
Sen giderken demiştim ya sevmek yanlız olmuyor
Peki beni düşündün mü yerin bende dolmuyor

Ayrılığın ertesinde yazılmış bir beste bu
Biten bu aşkın sonunda güldüğün hiç oldumu
Belki dönersin diye sesimi bile çıkarmadım
Gittin işte sonunda ve sende bittim anladım

Her nefeste eriyorum ve anlaşılmıyor ki derdim
Ömrü her günümde bende yollarına sererdim
Gittin işte yoksun artık sevmelerim boş kalcak
Düşlediğim o gülüşlerse şimdi benden çok uzak

Saat şimdi 02:00 aklımda bir sen var
Hüzünlerde karışmış bu yüreğimde sancılar
Aşka yenik düştü bende bitmeyen bu duygular
Hayalimde karşımda şimdi azdı hatıralar

Huzursuzum bugünlerde sanki herkes farkında
Belki sende mutlusundur gözlerimse uykuda
Benki hala senleyim senli geçen zamanda
O saf duygularla çektiğim resimde yanımda

Kimimiz yorgun kimimiz vurgun kimi isyankar
Acı gerçek bu ömrümüz bir suç.
Geçiyor yıllar...
Hayat beni yordu yaşamaktan vazgeçtim
Ömrümün son demindeeeeee
Bir vefasız yüzünden kadehlere sarıldım
Ölüyorum sayendeeeeeeeeeee

İtirafım vardı gizli benliğimde gam vuran
Nihayetinde beste yazdım her bi gözde yankılanan
Kaç kelam kafam güzelken paylaşıldı dostlarımla
Bu yüreğin bir parçası sende duygusuz uyan

Git şimdi sensizliğin sonrasında ecel gibiydi
Yatağa uzanıp yattığımda yatak bana mezar yeri
Ölüme vesselam gereksiz hayalin zehir misali
Yeteri kadar azabı bu damarlarıma işlemektedir

Dur gitme kadın ellerimide boş bırakma
Benide sensiz hayallerin boşluğuna fırlatma
Ben bütün bu raplerimde kaleme kustum ellerimde
Artık sensiz hiç bi mekan namsız gelir hayatıma

Nedensiz sikişmelerini özlemek bir hatıra
Her bi terk edişlerinde aşkım öldü fatiha
Titrek ellerimde ben bu kağıda satırı yazarken
Sen sen bir adamın yastığında kıvranma

Hayatım boyunca yanlış yaptım ne olur affedin
Huzurun olmadığı bi anda son nefesimi çekmedim
Ölümü tatdım sol yanıma şahadetimi getirdim
Yanlışlarla dolu bu bedeni kefene sarmak istedim

Gidene geriye gitmedim ne diyememek ve dönmesede
Bu kalbi ölene dek beklemek emek gerek
ve ecele ruhu vermemek

Sevmek ölmek demekse
Yaşama pimini çek direk !

Kimimiz yorgun kimimiz vurgun kimi isyankar
Acı gerçek bu ömrümüz bir suç.
Geçiyor yıllar...
Hayat beni yordu yaşamaktan vazgeçtim
Ömrümün son demindeeeeee
Bir vefasız yüzünden kadehlere sarıldım
Ölüyorum sayendeeeeeeeeeee

Dizlerimin üstüne çöktüm yalvarıyorum Allah'ıma

Fazla uzatmayacağım lafı meraba ben geldim
Hayat elimden aldı herşeyi of çekip gülümsedim
Defalarca kırıldım parçalandı bu kalbim
Taş bastım bağrıma ben hayata yenilmedim

Hayatın boşluğunda gidip geldim ben annem
Benim huzuru kovaladığım söyle bu kaçıncı gecem
Ellerim semada bugün ne istiyon hayat sen
Bitecekse dertlerim al bu canı bu bedenden

Şöyle anlatayım yani baya bi önceden
Paranın düşkünüydü o bense cebi boş gezen
SEvdiğim bi hayat kadını oldu çıktı aniden
Bir şair oldum sonra kaleme düştü her hecem

Yine gecenin bir yarısı uykumdan uyandım
Kabus gördüm o gece yine bi başkasıylasın
Daraldım her gecemde diz çöküpte yalvardım
Lanet olsun lan hayata bumu benim alın yazım

Yoruldum artık hayat bıktım usandım be senden
Vazgeçtim yaşamaktan yaşama dair herşeyden
Daraltan bi ortam ve cigara işler derinden
Yüzüme dost görünür kahpece sırttan vurup giden

Sarıldım kadehlere hayat kerhanesinde
Tebessüm etmem artık yüzüme gülen herkese
Suratsız sıfatına tükürsem değer mi be
Beni yanlız bırakın lan terk edin ölümlere !

Hayat beni yordu yaşamaktan vazgeçtim
Ömrümün son demindeeeeee
Bir vefasız yüzünden kadehlere sarıldım
Ölüyorum sayendeeeeeeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder