5 Aralık 2012 Çarşamba

Berzan Ft Asi Kesh Söz Vermiştik Hani Evlenecektik 2012 şarkı sözleri

Arar bulurdun beni beni
Sahipsiz mezar olsaydım olsaydım
Arar bulur muydun beni beni ?
Sahipsiz mezar olsaydım olsaydım

2009 da başladı sevdam
Huzurluyduk mutluyduk lan
Söz vermiştik evlenecektik
Sonsuza kadar mutlu kalacaktık

Kimseler giremeyecekti aramıza
Başımı yaslardım ben omuzuna
Hayaller kurardık hep baş başa
Mutluluk devam dedik hep sonsuza

Birden ayrılık girdi aramıza
Birden karardı tüm perdeler
Bir aşkın perde arkasında
Bitti umutlar elveda sana

Kimse için üzülmeyen bu Mehmedin
Yaşlar damlıyor gözlerinden
Ne olduğunu anlayamazken ben
Eller aldı seni götürdü benden

Gidemedik biz mutlu sonlara
Mutlu bi film vardı ekranda
Mutlulukla başlayan senaryo
Dönüştü birden çektiğim acılara

Ne yazdığımı bilmiyorum amma
Herkes ağlıyor bak bu parçaya
Acıyı çeken bensem anne
Seyirci neden ağlıyor söylesene

Kardeşim anlattı sıra bende
Aşk denen illeti bende tattım be
Çok sevdim lan çok sevdim be
Kimse görmedi neden be anne

Azmı geldi sana olan bu sevdam
Bitmeyecek lan karanlık sayfam
Çık hayatımdan ben bir serseri
Her gece hayal ederdim oysa seni

Hayalmi kaldı umut tükendi
Zıvana başında sözlerim bitti
İdam mahkumu yanlızım şimdi
Yanımda sadece 4 duvar anam

Maddeler teselli etmiyor gardaş
Yanımda sadece 3 can yoldaş
Yanlızım bu sevda yolunda sanma
Neler çektik be biliyorsun anla

Hani nerde verdiğin o yeminler
Hani nerde o masum gülücükler
Seni seviyorum diyordun ya sen
Hepsi yalanmış geç anladım ben

Berzan & Asi Cash Beat By Recep Haydaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder