2 Aralık 2012 Pazar

ahmet k sensiz yaşıyorum sanma şşarkı sözleri

Ben güldüm sen ağlattın
Ben sevdim sen ağlattın
Beni tuzaklara attın
Ahlar çektim senin için

Yas tutmam diye yemin etmiştim
Ama nerdesin bırakıp gittin
Sensiz güler mi sandın bu çocuk
Bak her gün kahrediyorsun

Bitmiyor dertler sensizken
Söyle nedendi bırakıp gitmen
O kadar yıla nasıl kıyabildin
Herşeye rağmen seviyorum seni ben

Körmüşüm sensiz kalmayı görmeyecek kadar anlamsız
Şarkılarda boş yere kafadar anlamsız gel sensiz herşey
Yırt at kefenimi herşey biter
Senin için ölmeye hazırım desem ki neyler

Bırakıp gitti sebebini boşkoy der
Bak yine sıradan bi parça kalıyor
Sensizlik beni kahrediyor
Sensizlik beni mahvediyor

Sensiz yaşıyorum sanma
Sensiz viraneyim anla
Gözlerimden damla damla
Yaşlar döktüm senin için x3

Beni bana bırakıp çektin gittin
Nasılsa bensiz yaşarım sandın
Aşkımı kalbimi sevgimi sattın
Ben seni herşeyden çok sevdim

Ölmek sanki herşeye çağrem
Olmayacak bir duamı aşkımız
Hayır bendeki sevgin hiç bitmedi
Sensizken bile aklımdasın

Kimle olursam hepsi yalan
Bir sensin benim kalbimi çalan
Sensiz yaşamam kahpe hayatta
Ruhumun ilacı sensin be canım

Sensin benim ilk göz ağrım
Herşeye rağmen seninleyim
Gurur mu seni benden çalacak
Gurursuz olsam söyle ne yazar

Seni düşünürüm başımı yastığa koyup
Unutmak unutulmak kadar kolay mı diye

Sensiz yaşıyorum sanma
Sensiz viraneyim anla
Gözlerimden damla damla
Yaşlar döktüm senin için x3

Ben güldüm sen ağlattın
Ben sevdim sen ağlattın
Beni tuzaklara attın
Ahlar çektim senin için ahlar çektim senin için

2010 Ahmet - K Beat By. Dj Abdullah Dertler Derya Record 68 Aksaray 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder