5 Aralık 2012 Çarşamba

yağmur yanaklarımı ıslatır - seni çok seviyorum aşkım şarkı sözleri

gözlerimi kapattığımda belkide beni bırakıp giderdin be kahpe...
gözlerimi gizlediğimde belki de beni aldatırdın aynı şehirde
virane bedenim dayanamaz oldu,gökyüzü bedne daha solgundu
uyandığımda elimde hap kutusu ve bir mektup bulundu
gözlerimin içinde bir tutam yaş mı vardı ki zaten olnları aldın
sözlerinin içinde nefesini kalbime itekleyen bu hapları aldım
needensizce ağlayışlarımdan kimin haberi vardı
hadi beni bırakın ağalamak artık yeni hobim oldu
kalbime giren bu solmuş anlıar
beni bırakın bu sokaklar dar geliyor artık bana bir çare bulun
senin yalancı bakışlarının adı altında bir köprü kurdum
zaten bana bunlar yol verdi
iyilik keşfedilemeyen öfke
ruhum saklambaç oyunuyor bedenden kaçar bedenden korkuyor...

yağmur yanaklarımı ıslatır hergece karanlıkta
gözlerim kapanmazki bana bi çare bul ey dost
kendimi keşfedemedim bu sokaklardan geçerken
loş ışıkların altında bu aciz bedeni izlerken

aklımda anılar gözlerime saldırdılar
gözler yine ağlar sevgin çıkagelirmi söyleyin bir kez ne olur dağlar
gündüzlerim geceleri kovalar
ama anlamı yok bende
güllerin kitap arasında kurudu gitti verdiğim sana güllerim şimdi penceremde yalnızım
gökyüzü ağlar yanımda (burayı anlamadık)
gökyüzünde asılı kalmış giderken bana bıraktığın bak dolunay
yine bende kaldı bende bak
yine bu gece odamda herşey yerli yerince birde sen olsan keşke ruhumu aldn gizlice
elimde bir zil yürüdüm ıssız sokaklar arasında
loş ışıklar altında hayalini kurdum kaldirımda
anla birden herşeyin vardım farkına
oturdum saatlerce kayboldum kaldırımlarda
üç-beş dost bak yine yanımda herşeyi gülesardık aptalca
okumadan kapat o defterimizi yapraklaırnı tek tek dağıt
bunalıma girdim her gece
dilimde söylediğim aynı ağıt
yok ben bir türlü alışamadım sen gittiğinde karşı koyamadım
adını odamın duvarına kazıdım SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM

yağmur yanaklarımı ıslatır hergece karanlıkta
gözlerim kapanmazki bana bi çare bul ey dost
kendimi keşfedemedim bu sokaklardan geçerken
loş ışıkların altında bu aciz bedeni izlerken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder