2 Aralık 2012 Pazar

D-Fresh & Songül - Bir Zamanlar şarkı sözü

Bir zamanlar sen benimdin
Bir zamanlar kalp senindi
Gülen yüzüm o eskidendi
Bir zamanlar sen benimdin
Bir zamanlar kalp senindi
Her sözüne boyun eğmedim mi
Sen başardın sen kazandın
Bu aralar aklım sende
Akıl ermiyor gidişine
Soru sordum hep kendime
Bu aşkta yanlış nerde

Bir zamanlar ben senindim bir deli gibi cok severdim
Eller kiymet bilmedi ben sonunda pes etmeliydim
Uzakta bölünmüs hayaller Allahim bana sabiri sen ver
Parcalanmis kader kiymet boyun eğdik ikimizde
Unutur muyum yar seni ben gün gecmiyor hayalimde
tek bi sen varsin özlemin bitmiyor cok caresizim
Simdi nerdesin nerede söyle sen kimlesin
canim seni cok özler
Geri dön vazgec sar beni sen Alin yazim Helalim

Bir zamanlar sen benimdin
Bir zamanlar kalp senindi
Her sözüne boyun eğmedim mi
Sen başardın sen kazandın
Bu aralar aklım sende
Akıl ermiyor gidişine
Soru sordum hep kendime
Bu aşkta yanlış nerde
Bir zamanlar sen benimdin
Bir zamanlar kalp senindi
Gülen yüzüm o eskidendi

Bir zamanlar sen benimdin
Bir zamanlar kalp senindi
Her sözüne boyun eğmedim mi
Sen başardın sen kazandın
Bu aralar aklım sende
Akıl ermiyor gidişine
Soru sordum hep kendime
Bu aşkta yanlış nerde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder