2 Aralık 2012 Pazar

asi styla hayrola çilem hayrola şarkı sözleri

Benimlemi Geldin Koca Dünyaya
Hayrola Çilem Hayrola
Hasret Koydun Yaşantıma Yarına
Hayrola Çilem Hayrola

Yarab Al Canımı Bugün Bitsin
Ben Vazgeçtim Yardan Gitsin
Sordu Anam Yine
Gözün Kırmızı Anam Sebep Kahpenin Kızı
Dur Anam Dilin Ne Söyler Senin
Senin Aşkın Derinde Anam Derin
Oğlunu Çekemediler Canım Anam
Esmeremi Yanam Dostlaramı Yanam
Yaşamam İçin Sebep Olan
O Yardan Ölüm Hayırlıdır Yaşamaktan
Tam Vazgeçmişken Hayatımdan
Durma Çekil De Git Önümden Be Anam
Evet Ulan Evet Ben Delirdim
Lan Sana GEl Koynuma Girmi Dedim
Biraz Yüzüme Gülseydin Belki
Belki Farklı Olacaktı Bu Deli
Genç Yaşımda Aldı Toprak Beni
Allah'ım Affedermi Ki Beni
Gençti Yaşım Birazda Cahildim
Ben Ayık Gezerken Hep Kaybettim
İlk Sevgilim İlk Aşkım
Beni Bana Bırakın Sahte Dostlarım
Dedim Ya Bu Şehir Bugün Beni Boğar
Cehennemde Bana Büyük Hesap Var

Soruyorlar Bana Dostlarım
Her Şarkıda Nedir Bu İsyan Taner
Anam Avradım Olsun Siz Benim
Çektiklerimi Bilseniz Bunu Bilmekten Ölürsünüz Dostlar
Bir Nokta Koyuyorum Bugün Allah'ım Affetsin Beni

Benimlemi Geldin Koca Dünyaya
Hayrola Çilem Hayrola
Hasret Koydun Yaşantıma Yarına
Hayrola Çilem Hayrola

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder