1 Aralık 2012 Cumartesi

asi styla haberin olsun şarkı sözü sözleri

Beat By Dj Gündem Ve Ben Asi Styla 2012 Gaziantep Rap Time
Anlamsız Duygular Records Arabesk Rapin Kralı
Kim Ne Derse Desin Yıkılmadık Biz Herzaman Burdayız

Bazen BöyLe dertLi ÇaLar Sazım
Seni Tanıdığıma Nasıl Pişmanım
Ayaklar Altında Ezildi Başım
Artık Gülmüyorum Haberin OLsun

Yine Akşam Oldu ben gene mutsuz
gözüm ağlamaklı gönlüm huzursuz
bir namerti sevdim o cok onursuz
oynadı benimle oyuncak gibi
oynadı benimle oyuncak gibi

Ben Bugünümden Vazgeçerken ,Birde Dünüm Çıkmasın
Kimse Beni GeçmişimLe Yargılayıp Durmasın
Bir Hataydı Onca Şeyde Birde Aşkı Tatmışım
Aşk Denen Bu İlletide Ben Çarşafıma Sarmışım

Bugün Durmadan Yazarım Kimse Engel Olmasın
Hayallerime Tuzak Kurup Tek Bir Kurşun Harcadım
Bir Kan Akması Lazımsa Ben O Kanı Akıttım
Sol Yanımda Sen Vardın Şimdi Duman Kapladım

Genç Yaşta Gençliğimin Katiliyim Ey Kadın
Arkadaşlarım Gülerdi Ben Köşemde Ağladım
Senle Olan Bir Cenneti Kabul Etmek İstemem
Çok Kırıldım Ben Sana Tahmin Etmek İstemem

Bir Sonbahar Akşamıydı Vardı Elimde Bir Şişem
Gel Dedinde Gelmedim mi Ölmedim Mi Bitanem
Yazdığım Bu Sözlerimle Yargılanmak İstemem
Aşkı Tarif Et Dediler Buydu Benden İstenen
3 Senedir Yazar Kalem Bitirmedim Bilmeden

Bir Çoçuktum Belki Ben Düşmedim Ki Şereften
İlk Okulda Bir Hocamdı Hayatı Bana Sevdiren
Şimdi Küstüm Hayata Affet Hocam Bilmeden

Yine Akşam Oldu ben gene mutsuz
gözüm ağlamaklı gönlüm huzursuz
bir namerti sevdim o cok onursuz
oynadı benimle oyuncak gibi
Artık Gülmüyorum Aqlıyorum Haberin Olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder