20 Aralık 2012 Perşembe

hayalcash sokak kadını şarkı sözleri

Bir zaman resmini vermedin bile
Bak şimdi geziyorsun döne döne
Sevdiğim aşkınla olmuşum köle
Sen benim bu halimden anlamadın

İsyan çektik her gün Allah'a
Millet el açtı yalvardı yaradana
Nasılda sevdik ölümüne usta
Bakmadı ardına gitti be usta

Yalan dolu bu dünyada hepsi palavra
Düştük bir kere hayat be usta
Gerçek dostluk bulamadım hayatta
Herkes çıkar ve alayıda kolpa

Hayat bu boşmuş derdime derman
Tek bi çarem var oda ölüm usta
Sende bırak git yanlız kalma
Sen söyle ustam nedir bize derman

Gönül bu işte senden kopmam
Geri dönersen kapıları açmam
Yalvarırım hadi hadi dön gel bana
Zaman geçmeden aşkımı anla

Bu yürek yıllardır hasret sana
Seviyorum ben seni harbiden anla
Bizim çocuklara kendini bi sor
Sana beni anlatsınlar aşk gör

Ateşle barut yanyana gider
Biz sevdik mi felek ters döner
Tek seni sevdim ben bu hayatta
Şimdiki aşklar sahte be usta

Aşkta güven kalmadı bende
Gerçek aşkı bulamadım işte
Sevgili uğruna olmuşum ben köle
Sen beni anlamadın gittin ellere

Yine sana sözler bak Ömer'den
Bu gecede çekerim boşver beni sen

Sokak kadını vicdansız sürtük
Bir zaman seninle ne günler gördük
Sokak kadını vicdansız sürtük
Bir zaman seninle ne günler gördük

Bir isyankar sevdim ben usta
Her gün çektim bu gönlüm yasta
Günden güne eridim bu hayatta
Ecelde geldi giderim ben usta

Cashtim gittim bak yine önden
O güzel gönlünü çek üzerimden
Sözlerim bunlar sana derinden
Yaptın şerefsizlik sen yine

Sen yoksun yine ben ağladım
Yoksun herşey bomboş aşkım
Deli gibi sevdim o gitti oysa
Aşk bu kadarmış ne yapalım usta

Hayata dönde kendini topla
Bir gün geri dönersin bakarım sanma
O zaman anlarsın sende beni
Bakmak yok o pis suratına

Bak yine çekerim kolpa hayata
Hayatı mahvetti bıktım ben usta
Yalan olan aşklara yaktım sigara
İnanmam kanmam artık lan aşklara

Derdime derman bulamadım aşkım
GEne hep durmadan ben ağlarım
Biten bi sevdaya neden bakarım
Sildim mi ben neden karalarım

Üstüme üstüme gelir bu dertler
Kova başında dumanlı gözler
Gece 3-5 lerde dostlarım bekler
Beni dostlarım iyi bilirler

Biliyorum artık sen sevmiyorsun
Kahpe sevgin bende son bulsun

Bir gün gelir kapanırsın ayaklarıma
Dön diyeceğim sana sokaklarına
Gülerek bakacağım ak saçlarına
O zaman sana güleceğim ahh sokak kadını
Gülerek bakacağım ak saçlarına
O zaman sana güleceğim ahh sokak kadını

Sokak kadını vicdansız sürtük
Bir zaman sninle ne günler gördük
Sokak kadını vicdansız sürtük
Bir zaman seninle ne günler gördük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder