2 Aralık 2012 Pazar

Kadir Mihran ft. Rüyakar - Yalanci Rüyalar 2012 şarkı sözü sözleri

Rüyakar:

Bir Bakisin Su gibi Can Bedeldi,
Bir Bakisin yakardi Ates gibi,
Bir Gülüsün Ömre Bedeldi,
Söyle gitmene degdimi?...

Giderken ardina bile bakmamak,
Nasil bi Duygu Rabbim sanada tattiracak,
Pisman olunca sende bi Degerim olacak...

GELME...gelme....artik istemem sevme,
Benle degil baska bi Tenle,
Sevisirken delice unuttum zannetme,
Ben gibi degmeyecek Tenine Elleri,
Sesi hiss ettirmeyecek mi,
Bunca Yasanmisliga yaptiklarin degdimi?...

Kadir Mihran:

Artik yoksun Aklimda o Günlerimizi ben coktan sildim,
Tam herseyi unutup gidiyorken diyosun bana bak tekrar geldim,
Olmuyor ne kadar denesemde seninle birlikte yasanmiyor,
El Ele biriyle geziyordun Dün simdi diyorsun sensiz olmuyor...
Kalbim sana carpmiyor artik öldü biliyorsun tekrar yasamaz,
Icimde büyüyen Nefreti görsen inanki Aklin almaz,
Sen oralarda mutluyum diye takiliyordun hani o Adamlarla,
Seni sana birakip bitirdim herseyi bu Cocuk Askina inan savasmaz...
Kiminle mutluysan git ona benden sana bir Hayir kalmadi,
Diyorsun bana sen yokken beni hic kimse Adam Yerine koymadi,
Dürüstlügümü kullanarak bana yalanci Rüyalarini biraktin,
Seni cok özledim diyip sarilma bunu bana sana hic bi zaman doymadim...
Eller Kul yapar seni dedim ama beni hic dinlemedin,
Sayfayi cevirip bi Hayat kurdum hic bi zaman sen diye inlemedim,
Artik yok sana verecek hic biseyim Yar Yemin olsun,
Sana dönerse Kalbim bak kor Ateslerde yanip Kül olsun...
Seni unuturum diyordun bana ne oldu söyle yemedimi tatlim,
Güclüyüm deyip kactin benden diyordun bana senle degil Bahtim,
Sana son Sözüm artik arama Defterini ben coktan kapadim,
Senden sonra gelen ilk kiside sende olmayan herseyi aradim!

Rüyakar:

Bir Bakisin Su gibi Can Bedeldi,
Bir Bakisin yakardi Ates gibi,
Bir Gülüsün Ömre Bedeldi,
Söyle gitmene degdimi?...

Giderken ardina bile bakmamak,
Nasil bi Duygu Rabbim sanada tattiracak,
Pisman olunca sende bi Degerim olacak...

GELME...gelme....artik istemem sevme,
Benle degil baska bi Tenle,
Sevisirken delice unuttum zannetme,
Ben gibi degmeyecek Tenine Elleri,
Sesi hiss ettirmeyecek mi,
Bunca Yasanmisliga yaptiklarin degdimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder