18 Aralık 2012 Salı

hayalcash yar yanıma gelin misin şarkı sözleri

hayalcash şarkı sözleri

Canım dedim canım dedim
Gittin yar sen ölüm gelsin
Yar yanıma gelinmisin
Yar canıma cansın senn

Canına canım dedim dur bi dinle
Bıraktın ya sen gittin ellere
Unutmadım unutamam ki seni
Senden vazgeçmek ne haddime

Hatırlıyon mu bana bi söz verdin
Bırakıp gitmek yoktu ellere
Bu kadar basitmiydi yaşananlar
Hani ayrılık yoktu lan söyle

Boynu bükük kalmış satırlarım
Yalvarıyorum her gece Rabbime
Biliyorum ki eskisi gibi olamam
Umudum kalmadı dönersin diye

Bileklerimi kesip atsam ne fayda
Can dayanır mı lan susma söyle
Bırakıp gidişin halen akılda
Mutlu ol şimdi başka biriyle

Çek git uzaklaş bi benden
Vede beni bana bırak uzak dur bi sen
Sıkıldım artık yenik düşmekten
Sensizken seni hayal etmekten

Yoruldum hayattan bunalmışım
Bezdim candan usanmışım senden
Tam sırası şimdi olacak herşey
Çek silahı hadi korkmuyom ölümden

Vur bitir herşeyi ecelimsin sen
Yaptıklarıma sen bi dayan ulan
BEn gibi seni söyle kim sevebilir
Kim inanabilir kim güvenebilir
Bana yıllarımı kim geri verebilir

Akıp giden ömrüm harbiden yaralı
Yaptıklarının hesabı ödetilir
Ben sevdim sense terk edendin
Güvenme kendine herşey olabilir
Dünyan bir anda terse dönebilir

Canım dedim canım dedim
Gittin yar sen ölüm gelsin
Yar yanıma gelinmisin
Yar canıma cansın senn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder