5 Aralık 2012 Çarşamba

gözelrim yar seni arar şarkı sözleri

gözlerim yar seni arar
her gecemde korkular var
sen yoksun ya içim yanar
gözlerinden akan yaşlar

sen yoksun ya içim yanar
gözlerimden akan yaşlar


her gecemde tek seni düşündüm
tutamadım ellerini yar üşüdüm
son  gecemde sensiz kaldım
bu acıya daha da katlanamadım
bıraktın gittin beni burda böyle
hiç mi sevmedin hadi bana söyle
gözümdeki yaşlar aktı her gece
yoktun yarim yoktun işte
hayallermişler sözler vardı
ayrılık durdu yaralandı kaldı
yüreğime bak bir ok saplandı
yarim acısını durduramadı

unutamam asla ben gözlerini
yaşamam sensiz bu kalbim ölsede
atamam yarim bendeki resmini
sabrım kalmadı bitti tükendi
içimdeki hasret hep yere esti
ayrılık nedende bir anda geldi
çok severken bıraktı gitti
acılar yar beni tutsak etti

bende giderim hoşçakal yarim
sana bir ömür boyu mutluluk dilerim
sen sadece gül kefende giyerim
hayatım boyunca hep seni severim


gözlerim yar seni arar
her gecemde korkular var
sen yoksun ya içim yanar
gözlerinden akan yaşlar

sen yoksun ya içim yanar
gözlerimden akan yaşlar


sen istemezsin belki sevmemi
ama ben seveceğim hep seni
nasıL unuturum ben senLi günleri
hadi gel uzat ver minicik elleri
tutamadım göremedim bilemedim
gitti bir uçuruma beni itti
bilemedi değerimi beni terk etti
bu adam sensiz ne hale geldi
olamadım sensiz yapamadım belki
bu aska engel benmiydim sanki
uçurumun kenarına getirdin beni
sabrım kalmadı bitti tükendi


gözlerim yar seni arar
her gecemde korkular var
sen yoksun ya içim yanar
gözlerinden akan yaşlar

sen yoksun ya içim yanar
gözlerimden akan yaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder