2 Aralık 2012 Pazar

ahmet k o kıza armağandır şarkı sözleri

Hangi gün başını yastığa koyarken geldim aklına ?
Hangi gün varacaksın sana olan sevgimin farkına ?
Günden güne giriyorsun başkasının koynuna.
Al dinle o zaman bu sözleri isyan olsun aşkına.
İsyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Kendimi bilmeden bu yola girdim
Aşkı sevgiyi bu yolda bitirdim
Duygu bile yok lan onuda yitirdim
Ardından kalanları getirdim.

Boşverin beni siktir edin lan
Ben zaten bıktım bu hayattan
Belkide ben yaralı kuş misali
Darbe yemişim kızım kanadımdan

Hadi bide soralım ona mutlumu diye ?
Gençliğimi ben harcadım o kahpeye
Bi süprizim var doğum gününde
Yaralım kalbim olsun sana hediye

Tek tebessümdü beni benden alan
Şimdi bi kalp var yaralı bana kalan
Belkide sendin beni kedere salan
Belkide bendim seni melek sanan

Bakma bakma sakın arkana
Beni boşver sen devam et yoluna
Dualarım seninle olacaktı
Şimdi gitte gir sen onun koluna

Aşkta son durak şimdi sensizim
O durakta kalan yolcu ben miyim ?
Acı çektirmedi kimseye kalbim
Yanlış anladın ben sen değilim

Çok mu hoşuna gidiyor her gün isyan
Sevinir misin kendimi yaksam
Sadece huzurlu ol yeter bana
Kendini yakmayan şerefsiz lan

Ölüyorum sende fark ediyorsun
Ölüm umrumdamı zannediyorsun
Sanki gülünecek bir halim var
Birde karşıma geçip gülüyorsun

Damarımdaki kan kadar kirlisin
Kirlendin belkide kiminlesin
Sen gerçeklerle yaşa herşeyi
Oysaki hayallerimde benimsin

Sana bir sorum olacak ama cevap ver
Gerçekten hiç beni sevdin mi ?
Hadi bir cevap ver neden ki sustun
Sende hepsi gibi kahpesin demi  ?

Bugün duygularımı mezara gömdüm
İçine baktım off seni gördüm
Şimdi yaralı yas tutar bu gönlüm
Geriye dönmek istedim ama öldüm

Bugün biraz fazla geldi alkol
Hayallerimin içine gir bi kaybol
Peşime düştü mutluluklu sembol
Yorulma kardeş yolum uzun bi yol

Var olan hayatımı bi zindan ettin
Dapdar oldum ah yıkıldı beynim
Belki biraz içini dökebilir dilim
Al dinle fakat ağlama güzelim

İsyan isyan nereye kadar dost
Dostunu düşmana satmak yeni mod
Sevgi kelimeleri millete maskot
Dilime gelen söz yürekte son not

Anlatacaklarımı anlamassın
Anlatacam ama bırak üstü kalsın
Önce bi sorum olacak bakar mısın ?
Mutlu musun lan hangi koldasın ?

Duydum kötü yola düşmüş diyorlar
Seni yıkacak bi gün o mutlu yollar
Çırpınacaksın bitecek umutlar
Odada kapalı kalacak bütün aşklar

Biraz yorgunum birazda üzgün
Azrail bile bedenime küskün
Güllerin üzerine döküldü hüznüm
Kalbim hasrete edildi sürgün

Gidiyorum ama kalbimi ona bırakın
Çektiklerimi ona anlatsın
Baksın içine lanet okumasın
Görsün acıyı görsün uyansın

Ozan Ft Yasin Kılıç Diyarbakır
Bu şarkı Ahmet - K kardeşimizden o kıza armağandır
Hayırlı tezkereler kardeşim seviliyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder