2 Aralık 2012 Pazar

ferman yalan oldum şarkı sözleri

Yalan oldum yalan oldum
Toz pembe güllerim soldun
Öleceksin bir gün diye
İsyankar oldum

Allah'ım yardım et bana
Onsuzluk çok zor kaldım burda
Elimi açtım bir duayla yalvardım sana
İnşallah döner bana

Çok seviyorum ne olur gülüm beni anla
Çok çile çektim artık burda
Seviyorum derdin beni ölümlere koydun gittin burda

Son kez bebeğim seni görsem
Ah ne kadarda sevdim bir bilsen
Geçmişi silip bana tekrar gelsen
Her gece içiyorum isyankar bu beden

Ben sana deli gibi bağlanmışken
Bırakıp gittin sen yanıyorum aşkınla
Her nefeste ölümüne vuruyorum dumana
Yeter artık dön bana

Sensiz çileler beni bulur dertler
Bu kalbim bir tek seni bekler
Yaşıyamıyorum hadi el ver
Güzel günler bizi bekler
Gel yanıma sar kollarına
Halim çok beter
Geçmiyor sensiz günler
Düştüm bekliyorum hala yıkılmadım
Vede hasretinle tek başıma

Döneceksin bir gün tekrar beni seveceksin
SEviyorsan dostum bekleyeceksin ( Allahına Kadar )
Ağlama gözlerim bir gün güleceksin
Sen çok çileler çektin ağlayan gözler senin eserin
Yine gel kıyamam sen bebeğim gelmessen sevmessen yemin olsun kafama tetiği çekerim

Çaktım kaderim yine kederlere
Gömdün beni acılara hederlere
Neydiki nedenini bana söyle
Bak gittin yar olmadı böyle

İliklerime kadar işlemiş aşkın
Beni hiç bırakma gitme hiç sakın
Duy Allahım benliğimde sen varsın
Damarımda akan kanımsın aşkım

Bir şubat akşamı yazıyorum
Odamın içinde sessiz bir gece
Dökülen mısralar yine sana
Resmin asılı duvarda karşımda
Derdime bi çare bulamadım hala
Teselli vermedi içilen bira
Olmaz olmadı olmayacak senden bir başkası bana asla

Değmez değmedi değmeyecek
Tenim başka bir tene beni anla
Kıblem bildim sana doğruldum
Her saniye her gün vede her an
Aşkın içindeki tek yön bana
Yürüdüğüm her yol hep sana
Ağla gözlerim hadi ağla
Çok özledim aşkım beni anla

Yalan oldum yalan oldum
Toz pembe güllerim soldun
Öleceksin bir gün diye
İsyankar oldum

Gülüşler yalan artık
SEvdalar duman altı
Sigaramın dumanında yakarım bende bu aşkı
Gel çak kibritide gör dumanı be güzelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder