1 Aralık 2012 Cumartesi

asi styla bu sen değilsin değiş be evlat şarkı sözü sözleri

SLOWER HÜSEYİN
yıldızlara seni sordum bu gece ay yüzlü meleğim nerede
dilimde ismin heceler ağlıyorum delice
yıldızlara seni sordum bu gece ay yüzlü meleğim nerede
dilimde ismin heceler ağlıyorum delice

ASİ STYLA
gitme kadın gel dedim kaç defa
her gün avuturdum aynı masalla
giden döner mi ki ALlah aşkına
ben kuruntu yaptım kulak asma

göz hatlarımda bir morluk başlar
içimde gizlice oluyo savaşlar
kalbim sanki bugün bi yavaşlar
gidişin pazardı bu kaçıncı pazar

annem diyor ki ağlama hergün
sen yazıyorken tutulur bu dilim
kaçıncı bu dönüş kaçıncı bu gidiş
oyuncak olmadan versem bi finiş

ak düştü saçına yeter be evlat
babamda diyor ki o kalemi kır at
gelene gidene kalbin oldu hayrat
bu sen değilsin değiş be evlat

denedim kaç defa olmuyor annem
bir ses diyor bana git bu şehirden
hatırla artık yeter annem
ben doğarken ölmüştüm zaten

anam tırnağına kurban olayım
ömrümden alıp ömrüne koyayım
kır bahçende solan gülün olayım
sen ağlama kurban olayım

annem diyor ki ağlama hergün
sen yazıyorken tutulur bu dilim
bu kaçıncı gidiş bu kaçıncı dönüş
oyuncak olmadan versem bi finiş
ak düştü saçına yeter be evlat
babamda diyor ki o kalemi kır at
gelene gidene kalbin oldu hayrat
bu sen değilsin değiş be evlat
Bu Sen deqiLsin Deqis be EvLat şarkı sözü, sözleri

yıldızlara seni sordum bu gece ay yüzlü meleğim nerede
dilimde ismin heceler ağlıyorum delice

slower hüseyin ve ben asi styla gaziantep rap time
arabesk rapte son nokta 2012, 2013, asi styla şarkı, sözü, sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder